Landelijke partijvoorzitter reikt Thorbeckepenningen uit

Tijdens onze ledenvergadering in de gloednieuwe kantine van Lekkerkerker B.V. te Lopik, heeft de landelijke partijvoorzitter Henry Keizer Thorbeckepenningen uitgereikt aan oud-penningmeester Jan Timmer en oud-voorzitter Els de Graaff.

Lopik, 14 oktober - Een bijzondere ledenvergadering met op de agenda de toekomst van de partijstructuur, inwonersparticipatie, een terugblik op het afgelopen jaar en de bestuurswisseling. Het verheugde ons enorm dat de landelijke partijvoorzitter, Henry Keizer, onze ledenvergadering bij zou wonen maar in het bijzonder twee Thorbeckepenningen uit kwam reiken.

De Thorbeckepenning is een officiĆ«le waarderingsvorm die door het hoofdbestuur wordt toegekend aan individuen die zich minimaal 20 jaar op uitzonderlijke wijze, onbezoldigd actief hebben ingezet voor de partij. Zowel oud-penningmeester Jan Timmer als oud-voorzitter Els de Graaff- van Meeteren hebben beiden een tomeloze inzet getoond in de afgelopen 20 jaar. Een die nu bekroond is met een zeer verdiende oorkonde!